måndag 16 november 2009

weekend

Då har helgen passerat och snart dags att gå och lägga sig innan veckan börjar om från början. Har varit en lång och trött helg som passerat ovanligt fort. Fredagen spenderades bara skönt hemma med älsklingarna i mjukis uppkrupen i soffan med en liten skål godis och en bra bok. Precis vad jag behövde för att samla ihop lite energi. Det är sjukt hur trött man kan vara... Igår var det lite efterlängtat Party igen! En gemensam vän till mig och sambon fyllde år så självklart tog man sig dit och firade henne och skålade i glasen. Härligt! Sambon och jag till och med testade dansgolvet med våra nya kunskaper i bugg världen. Uppskattades..

Men harregud va trött i fötterna man var när man kom hem. Inte ens 14h sömn tog udden av det. Men va kan man göra åt saken. En snabb tvätt och sen var de på med kläderna och fixa till ansiktet så man inte såg helt förstörd ut och sen kuta iväg i vita faran till kyrkan för att sen en vän till sambons familj sjunga i kören. Är inte direkt en kyrko-person, ska jag vara ärlig så skrämmer kyrkor skiten ur mig, men i alla fall. Det var en fin gudtjänst, tösen sjöng fint och efteråt blev de fika hemma hos dom. Alltid riktigt trevligt och ..Gott!

Nu kallar snart sängen..klockan ringer måttligt tidigt imorn!